Klacht doorgeven 2018-04-09T11:51:46+02:00

Klacht doorgeven

Niet tevreden?
Koelman Pensioenadvies wil graag dat u tevreden bent over de dienstverlening. Is er iets anders gelopen dan verwacht? Laat het ons dan weten. Vaak is een goed gesprek voldoende om tot een oplossing te komen.

U kunt uw klacht doorgeven via het onderstaande formulier. U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van ons, en binnen drie weken gaan we met u in gesprek en krijgt u van ons een inhoudelijke reactie. Soms duurt het langer om uw klacht te onderzoeken of op een goede manier op te lossen. Ook dan krijgt u van ons binnen drie weken bericht en geven we aan hoeveel langer we nodig hebben.

Komen we er samen niet uit?
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? En gaat uw klacht over onze financiële dienstverlening volgens de Wet financieel toezicht (Wft), bijvoorbeeld over bemiddeling en advisering van een individuele levensverzekering? Dan kunt u terecht bij het KiFid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.

Contactgegevens KiFid
Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

www.kifid.nl

t 070 – 333 89 99

Ons aansluitnummer bij het KiFid is 300.016895.

Een moment geduld aub.